5ο Ράλλυ υπό το Σεληνόφως


04/07/2018


Στο φιλόξενο χώρο parking της πίστας cart του Αγ. Κοσμά το απόγευμα της Τετάρτης 4 Ιουλίου συγκεντρώθηκαν 45 κλασσικά αυτοκίνητα χρονολογίας από 1958 έως 1992. Με έναν όχι και τόσο ζεστό καιρό ξεκίνησε μια βόλτα 60 χλμ. Περίπου στα νότια παράλια της Αττικής, που κατέληξε στην Παλαιά Φωκαία στο Hotel Calypsoσε δείπνο δίπλα στη θάλασσα. Κάνοντας μια διαδρομή μόνο με ιδανικό χρόνο προς Βάρκιζα – Σαρωνίδα – Ανάβυσσο σε αγωνιζόμενα έμειναν ενθουσιασμένοι από την πλοήγηση. Αξιοσημείωτο είναι ότι υπήρχαν 20 μεικτά πληρώματα και 1 γυναικείο. Τερματίζοντας οι συμμετέχοντες προσήλθαν στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο για τον δείπνο και γεύτηκαν το πλούσιο μενού του αγαπητού κ. Σωτήρη πίνοντας δροσερό κρασί προσφορά του Θηβαίου μέλους μας κ. Τσοκανή. Με την μουσική υπόλρουση του dj κ. Τάκη, κύλησε ευχάριστα η βραδυά που κράτησε ωε αργά.

 

Το βράδυ της Δευτέρας 5 Ιουλίου βγήκαν τα αποτελέσματα και έγινε η απονομή των επάθλων στους νικητές στα γραφεία της Λέσχης. Πρώτοι γενικής κατάταξης οι κ. Λιάκος – κα. Μέρμηγκα με VW Karmann του 1958 με 2 β.π. Δεύτερος ο κ. Βαλλήνδας με Mercedes Benz 220S του 1961 με 2 β.π. Τρίτοι οι κ. Παλαβίδης – κα. Παλαβίδη με MG MGA του 1962 με 2 β.π.

Νικητές κατηγοριών ήταν:

Κατηγορία Ε: Πρώτοι οι Παπαριστείδης – Κρητικός με Volvo Amazon του 1960 με 21 β.π. Δεύτεροι οι κ. Καϊματζόγλου – κα. Παπαδημητρίου με Plymouth Belvedere του 1958 με 28 β.π.

Κατηγορία F: Πρώτοι οι κ. Λυμπερόπουλος – κα. Γιαννιώτη με Mercedes Benz 250S του 1961 με 2 β.π. Δεύτεροι οι κ. Πασχαλίδης – κα. Δούκα με VW Beetle του 1970 με 8 β.π. Τρίτοι οι κ. Ματσάγκος – κ. Τσιούμα με Ford Escort MKI του 1970 με 10 β.π.

Κατηγορία G: Πρώτοι οι κ. Ν. Αρβανίτης – κα. Χαραλαμπάκη με Lancia Fulvia 1.3S του 1972 με 3 β.π. Δεύτεροι οι κ. Δ. Αρβανίτης – Κορνελάκης με Toyota Celica ST του 1973 με 3 β.π. Τρίτοι οι κ. Μπουρλέκας – Μπουρλέκας με VW Golf του 1983 με 3 β.π.

Κατηγορια Youngtimer: Νικητής ήταν ο κ. Σκουτέρης – κα. Σαμψωνά με Mazda MX-5 του 1992 με 12 β.π.

Όπως θα διαβάζετε, βλέπετε ότι υπάρχουν νικητές με τους ίδιους βαθμούς ποινής. Νικητής ήταν αυτός με το παλαιότερο αυτοκίνητο,

 

Κλείνοντας τη βραδιά, όλοι έμειναν ευχαριστημένοι και ανανέωσαν το ραντεβού τους για του χρόνου.

 

Θα ήταν παράλειψη να μην αναφέρουμε τους συντελεστές της επιτυχούς διοργάνωσης του 5ου Ράλλυ υπό το Σεληνόφως. Στονμ ακούραστο Πρόεδρο κ. Καμολίνο – Ασφάλειες – που υπήρξε χορηγός, στον αλυτάρχη κ. Παπαδόπουλο που έστησε τον αγώνα, στα μέλη του Δ.Σ. που βοήθησαν στην οργάνωση. Στην SP tableware του κ. Παπάζογλου στην χορηγία, για τα κύπελα και σε ένα σετ της Louis Vouitton που πήραν οι κα. Πασχαλίου – Δαπούλης (για την προίκα της…). Στον αγαπητό και ένθερμο υποστηρικτή μας κ. Βαβλουσάκη με το γνωστό Falafel. Το ζαχαροπλαστείο «Αμάραντος» που μας προσέφερε τα γλυκά μετά τον δείπνο. Το Delicatessen Βασιλόπουλοι. Την Max Trans οδική βοήθεια που βοήθησε συμμετέχοντας. Τον Ερυθρό Σταυρό με την εθελοντική παρουσία του στην εκδήλωσή μας.

 

Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους.

 


5η Επίδειξη - Εκδήλωση Κλασσικών Αυτοκινήτων Φιλοθέης - Ψυχικού


15/06/2018


Για 5η συνεχόμενη χρονιά, ο Δήμος Φιλοθέης-Ψυχικού φιλοξένησε την εκδήλωση των Ιστορικών Αυτοκινήτων που διοργανώνει η ΟΡΚΑ και τελέστηκε υπό την αιγίδα του λάτρη αυτών Δημάρχου κ. Ξυριδάκη Παντελή. Οι δηλώσεις συμμετοχής έφτασαν τις 36 αλλά λόγω κολλήματος διαγωνίσθηκαν 31 "καλλονές" από 30 ετών και άνω - 1949 έως τα Youngtimer 1992, όπου περιπλανήθηκαν στους δρόμους του Δήμου, δίνοντας απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο που τους δόθηκε στην εκκίνηση. Η άψογη ηχητική εγκατάσταση του κ. Ξενάκη μας κράτησε συντροφιά καθ'όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης και με ελαφριά μουσική. Τερμάτισαν στο γνωστό Blue Bell μετά από 35' περίπου, όπου υπήρχε μπουφές και αναψυκτικά από το ζαχαροπλαστείο ΚΑΜΕΛΙΑ, περιμένοντας τα αποτελέσματα. Στην εκδήλωση παρευρέθη και ο κ. Αϊβαλιώτης, κάτοχος ιστορικού αυτοκινήτου, ο οποίος μας έκανε τον σχολιασμό όλων των συμμετεχόντων αυτοκινήτων.

 

Πρώτο γενικής κατάταξης ήταν το Νο. 12 VW Golf I του 1983 με τον κ. Μπουρλέκα - κα. Μπουρλέκα (κόρη του). Ακολούθησε το Νο. 18 Audi 80 GT του 1985 με τους Ρούσο - Βενέτη. Τρίτο το Νο. 2 R8 Dacia του 1970 με τους Σκανδήλη - Χορταρέα. Τέταρτος ήρθε ο κ. Μαρίνης Νο. 26 με Fiat 500 του 1971. Πέμπτοι οι Κυρκίλης - Κυρκίλης Νο.4 με Vanden Plus του 1966 και έκτος ο κ. Κουφοπάνος Νο.24 με Jaguar E Type του 1966 ο οποίος κέρδισε και το βραβείο του ωραιότερου αυτοκινήτου. Το κύπελο του αμιγώς γυναικείου πληρώματος κέρδισαν οι κ.κ. Πάβλοβα - Κουντούρη Νο.3 με VW Scirocco του 1989. Το κύπελο μεικτού πληρώματος κέρδισαν οι Ορφανός και Καφαροπούλου με Alfa Romeo Alfetta του 1981. Το κύπελο Youngtimer κέρδισαν οι Σκουτέρης - Τσολάκος Νο.17 με Mazda MX-3 του 1992 οι οποίοι μας τίμησαν με την παρουσία τους από τη Θήβα. Όπως ήταν αναμενόμενο το κύπελο του παλαιότερου αυτοκινήτου της εκδήλωσης το κέρδισε το Νο.10 με τον Ναθαναήλ - Καπουάνο με μια Mercedes 170S του 1949. Όλο το ΔΣ της ΟΡΚΑ προελαχόντος του προέδρου κ. Καμολίνου έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για να πετύχει η εκδήλωση, να μείνουν ευχαριστημένοι οι συμμετέχοντες και να ανανεώσουν το ραντεβού τους για του χρόνου. Τέλος, θα ήταν παράλειψη να μην αναφερθούμε στην ψυχή της εκδήλωσης, την Πρόεδρο της ΔΗ.ΚΕ.ΦΙ.Ψ. κα. Ζαφρακοπούλου Σόφη που με την συνεργασία της και τη θέλησή της πραγνματοποιήθηκε η 5η εκδήλωση Ιστορικών Αυτοκινήτων Φιλοθέης - Ψυχικού.

 

ΥΓ. Σας ευχαριστούμε όλους για τα καλά σας λόγια σχετικά με την εκδήλωση που μας δίνετε θάρρος να συνεχίσουμε το έργο μας, αυτό που αγαπάτε και σεις.

 


4η Μαγιάτικη Συνάντηση


06/05/2018


Με μεγάλη επιτυχία έκλεισε η 4η μαγιάτικη εκδήλωση με τον καιρό να μας κάνει το χατίρι και τα 50 αυτοκίνητα μαζί με τα πληρώματα τους, να απολαύσουν την υπέροχη διαδρομή. ανανεώνοντας το ραντεβού τους για του χρόνου!



19ο Ράλλυ Ακριβείας


17/04/2018


Κυριακή 15 Απριλίου και ώρα 9.30 π.μ. Ο φιλόξενος χώρος του Ραδιομεγάρου ΕΡΤ πλημμύρισε από Ιστορικά Αυτοκίνητα από το 1950 έως το 1992. Οι συμμετέχοντες έχοντας σύμμαχο καλό καιρό, ρίχτηκαν στη μάχη για να έχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στο 19ο Αθηναϊκό Ράλλυ Ακριβείας, τον 2ο αγώνα της Προκύρηξης του Πρωταθλήματος Regularity της Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ. Στην εκκίνηση παρευρέθηκαν ο Πρόεδρος της ΦΙΛΠΑ κ. Φωτεινόπουλος, ο υπεύθυνος επικοινωνίας της ΕΡΤ κ. Αθανασόπουλος, ο Δήμαρχος Αγίας Παρασκευής κ. Σταθόπουλος που υποστηρίζει ιδιαίτερα τα κλασικά αυτοκίνητα. Υπήρξε και πολιτική παρουσία. Παρευρέθησαν στο χώρο η κ. Βόζεμπεργκ και ο κ. Παπαδημούλης (λέτε να κάνουν τίποτα για την περιβόητη ΚΥΑ που μας απασχολεί...;;;)

 

Ακολουθώντας διαδρομή Μαραθώνα - Λίμνη Μαραθώνα - Αγ. Στέφανος - Μαλακάσα - Μερκούρης - Ιπποκράτειος Πολιτεία - Βαρυμπόμπη - Θρακομακεδόνες τερμάτισαν στην πλατεία. Τα 34 πληρώματα έκαναν 100 χιλ. με 14 ειδικές δοκιμασίες Ακριβείας. Σαν πρωταθληματικός αγώνας είχε την δυσκολία του που άρεσε στους συμμετέχοντες.

 

Στο λοιπόν, στον φιλόξενο χώρο της Λέσχης τη Δευτέρα 16 Απριλίου στις 19.00 συγκεντρώθηκαν όλοι να δουν τα αποτελέσματα, να παραλάβουν τα κύπελά τους και να απολαύσουν ένα πλούσιο μπουφέ. Την απονομή των επάθλων τίμησαν με την παρουσία τους ο κ. Βερναδάκης πρόεδρος της Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ, ο κ. Παπάζογλου υπεύθυνος της προκύρηξης Πρωταθλήματος Regularity, ο κ. Παπαδόπουλος πρόεδρος της Microcars, καθώς και ο επίτιμος Πρόεδρος της ΟΡΚΑ κ. Χόλης (πήρε το κυπελάκι του). Ιδιαίτερη αναφορά κάνουμε στον κ. Βαλήνδα, παρατηρητή - αγωνοδίκη του 19ου Αθηναϊκού Ράλλυ καθώς και στον κ. Ηλιού. Νικητές του αγώνα ήταν οι Λυμπερόπουλος - Νίκας με Mercedes - Benz 250S του 1966. Δεύτεροι οι Παπαθανασίου - Μακρυγιάννης με Triumph TR250 του 1968. Τρίτες οι κυρίες Χαραλαμποπούλου - Τσαμαλή με Mini 1000 του 1979. Στις κατηγορίες οι Κουκάκυσ - Κομνηνός με Triumph Herald του 1968 την F, οι Δαρζέντας - Δαρζέντας με Toyota Corolla του 1982 στην G. Την κατηγορία Master Trophy κέρδισαν το 1ο μικτό πλήρωμα Αρβανίτη - κα. Χαραλαμπάκη με Mini Cooper του 1977. Την κατηγορία Young Timer κέρδισαν οι Σκουτέρης - Σάλτας με Mazda MX-3 του 1992. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στους Καλομοίρη - Κατέβα με Mini 1275 που ήρθαν από τον Πύργο για να λάβουν μέρος και στον Αγώνα.

 

Αφήσαμε στο τέλος να κάνουμε ιδιαίτερη μνεία για τους χορηγούς. Το πρακτορείο γενικών ασφαλειών Καμολίνος για τα κύπελα του αγώνα. Την ΕΡΤ. Την οδική βοήθεια Max Trans, την Φίλης Glass, τον κ. Τσοκανή που προσπάθησε να μας μεθύσει με το τσίπουρο και το κρασί (παραγωγής του), καθώς και τους χορηγούς της προκύρηξης του πρωταθλήματος Eurobank, Allianz, Sptableware, all4ad.gr. Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως την Sptableware για το δώρο που αθλοθέτησε για το 1ο μεικτό πλήρωμα που κέρδισαν οι Αρβανίτης - κα. Χαραλαμπάκη.





Αποτελέσματα Ράλλυ