ΛΑΜΠΡΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

ΤΗΣ «ORCA» ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΦΙΛΟΘΕΗΣ – ΨΥΧΙΚΟΥ


16/06/2014


Ιδιαίτερη επιτυχία σημείωσε η καθιερωθείσα από φέτος ετήσια εκδήλωση Ιστορικών Αυτοκινήτων της Λέσχης «ORCA». Πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 15/6 με την υποστήριξη του Δήμου Φιλοθέης – Ψυχικού και φυσικά του Οργανισμού ΟΚΑΠΑ που καλύπτει τον τομέα Αθλητισμού. Αφετηρία και τερματισμό είχε την πρώτη Πλατεία Ψυχικού ή «Blue Bell» και μετείχαν 27 αυτοκίνητα.


Ως Ιστορικά θεωρούνται τα Αυτοκίνητα, που ονομάζονται επίσης και Κλασσικά και είναι ηλικίας μεγαλύτερης των 30 ετών, φέρουν ειδικές πινακίδες της ΕΛΠΑ ή της ΦΙΛΠΑ, κυκλοφορούν δε μόνο σε ειδικές περιπτώσεις.

Σε μια μορφή παρουσίασης των παλαιών άριστων μοντέλων, αλλά και ζωντανής δράσης, τα μετέχοντα πληρώματα έπρεπε να διανύσουν μια απόσταση 11 χλμ στους δρόμους της Φιλοθέης – Ψυχικού, σε στυλ «μπούκλας» και σε χρόνο 60’. Ταυτόχρονα έπρεπε να ανεύρουν, όσα περισσότερα μπορούσαν από τα 13 ζητούμενα στοιχεία, πάνω στη συγκεκριμένη διαδρομή.


Στην εκδήλωση παρουσιάσθηκαν παλαιά και κομψά αυτοκίνητα, τόσο ευρωπαϊκά, όσο και αμερικανικής κατασκευής, των ετών 1948 – 1984 σε μια πολυσύνθεση πληρωμάτων.


Όπως σε κάθε μορφής συναγωνισμό δεν έλειψαν οι εκπλήξεις. Κατ’ αρχήν καινούργια ονόματα αναφάνηκαν να διεκδικούν την διάκριση, ενώ από τους ιδιοκτήτες ήσαν αρκετοί οι νέοι θιασώτες αυτής της αγάπης προς το κλασσικό και παραδοσιακό.


Κατ’ αρχήν από 27 πληρώματα μόνο 6 μπόρεσαν να βρουν και τα 13 αιτούμενα στοιχεία, ενώ 5 δεν ακολούθησαν πιστά τη διαδρομή και 7 δεν μπόρεσαν να ολοκληρώσουν την προσπάθεια εντός του προσδιοριζόμενου χρόνου της μιας ώρας.


Ανάμεσα στα 27 πληρώματα πλέον γνωστό, ικανό και πολυβραβευμένο ήταν αυτό του Παντελή Μακρυγιάννη – Γιάννη Μαρούμπα, οι οποίοι στο

παρελθόν έχουν τιμηθεί με σωρεία τίτλων. Εδώ όμως σ’ αυτή τη μορφή έκφρασης φέρανε μόλις στην τρίτη θέση την 286 Mercedes του 1970. Βεβαίως βραβεύθηκαν αφού και τα 6 πρώτα αυτοκίνητα τιμήθηκαν με Κύπελλα. Πρώτος νικητής ήταν ο οδηγός Γλυνιαδάκης με συνοδηγό την Ελίνα Νικητιάδη με Citroen, αλλά υτή δεν ήταν η μεγαλύτερη έκπληξη. Προήλθε από τις κυρίες Ζαβρακοπούλου Χαρά – Ξυριδάκη. Κέρδισαν όχι μόνο την β’ θέση, αλλά και το Κύπελλο κυριών. Ήταν το μόνο πλήρωμα με διπλή βράβευση. Έτρεξαν με ένα TR 4 του 1967.


Στην 4η θέση ακολούθησε το πλήρωμα Αμουργής – Τζον Βάβουρας με μια Citroen του 1972. Επίσης μια Citroen του 1969 κατάκτησε την 5η θέση με οδηγό τον νεαρό Λιόκη και συνοδηγό τον Τουρούδη. Τέλος τις τιμητικές θέσεις έκλεισε ο οδηγός Βαγγέλης Νομικός, με συνοδηγό την Μαρία Χατζηπάνου και το VW Beatle του 1963.


Ειδικό έπαθλο υπήρχε για το παλαιότερο αυτοκίνητο που παρουσιάσθηκε. Ήταν μια εντυπωσιακή Citroen του 1948 με οδηγό τον θαυμαστή των ιδιαίτερα παλαιών αυτοκινήτων Κομιανό.


Η οργανώτρια Λέσχη «ORCA» μετά τη βράβευση των νικητών απένειμε ειδικές πλακέτες – σε έκφραση ευχαριστιών – τόσο στο Δήμαρχο Φιλοθέης – Ψυχικού κ. Παντελή Ξυριδάκη, όσο και στην Πρόεδρο του ΟΚΑΠΑ κυρία Λάβδα.



15o ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΡΑΛΛΥ


02/04/2014


To 15o Αθηναϊκό Ράλλυ ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία.

 

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε τη Γενική Κατάταξη.

 

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε τα Αποτελέσματα.

 

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε τον Πίνακα Κατηγοριών.

 

ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ