Η Χριστουγεννιάτικη γιορτή όλων των μελών της «ORCA»

 

21/12/2016


Με πολύ κέφι στον Άλιμο

Ένα Κυριακάτικο μεσημέρι διαφορετικό από κάθε προηγούμενο, ήταν  αυτό που πρόσφερε η ORCA σε Μέλη και φίλους την περασμένη Κυριακή.

Σ΄ ένα θαυμάσιο ευχάριστο και ζεστό χώρο μαζευτήκανε φίλοι του Κλασσικού Αυτοκινήτου με τις οικογένειές τους και απολαύσανε καλό φαγητό, μοναδικό κρασί, ζωντανή μουσική, ευχάριστο κλίμα και ολίγον από αυθόρμητο ( ερασιτεχνικό) τραγούδι και χορό πάνω στο ΄΄ τσακίρ κέφι’’.


Η εκδήλωση, καθόλου αγωνιστική αλλά με στόχους δημιουργίας γνωριμιών, επαφών και συναδέλφωσης οικογενειών – με παραμέτρους όλων των ηλικιών σε παράταξη.



Η γιορτή, μέσα στο πνεύμα των ημέρων έγινε στο κέντρο ΄΄ Αλιμανάκι΄΄ που συγκέντρωνε όλα τα στοιχεία για την Χριστουγεννιάτικη μάζωξη. Από τον ιδιοκτήτη του κέντρου και φίλο του Ιστορικού Αυτοκινήτου μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια, όπου την επιμέλεια είχαν ο Ειδικός Γραμματέας Νίκος Καμολίνος και ( κυρίως από καλλιτεχνική άποψη) ο Αντιπρόεδρος Χρήστος Ντάγκαλος. Οι θαυμάσιες μουσικές νότες απόλυτα ικανοποίησαν τους παριστάμενους, που πέρα από την απόλαυση των εδεσμάτων υπήρξε και ένα διάχυτο πνεύμα χαράς και ικανοποίησης με την πρώτη παρουσίαση του Ημερολογίου της Λέσχης για το 2017, τα αγωνιστικά προγράμματα της αυτής χρόνιας αλλά και την αναγγελία ότι την  Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου, στης 7 το βράδυ ο Επίτιμος Προέδρος της Λέσχης και ιδρυτής της Γιάννης Χόλης, θα παρουσιάσει ένα  νέο του βιβλίο, μια καινούργια θαυμάσια διεθνή συγγραφική δουλειά του: ΄΄ Στα ίχνη των κόκκινών διαμαντιών΄΄.


Με την ευκαιρία της Χριστουγεννιάτικής – οικογενειακής γιορτής της ORCA με πρόταση των ιδρυτικών Μελών της αλλά και με απόλυτα σύμφωνη γνώμη του Διοικητικού Συμβουλίου τιμήθηκε με ειδική αναμνηστική πλακέτα ο Τίμος Τσοκανής για την σημαντική προσφορά του στην θητεία που λήγει. Ο Θηβαίος αγωνιζόμενος, γνωστός και από την Τελευταία του νίκη και την ατάκα ‘’ Οι Θηβαίοι νικούν στην Φιλοθέη ‘’, ως εσωτερικός χορηγός έχει να παρουσιάσει μια ποικιλία θετικών ενεργειών υπέρ της Λέσχης.


Μετά την ευχάριστη αυτή νότα και την ανταλλαγή των ευχών μεταξύ των Μελών, η Λέσχη επιθυμεί να μεταφέρει προς όλους τους φίλους των Κλασσικών Αυτοκινήτων, τις Λέσχης και βεβαίως την Διοίκηση της Ομοσπονδίας, όλα να προχωρήσουν το 2017 κατ’ ευχήν και με τα λιγότερα δυνατά προβλήματα.


Τα δίχρονα οχήματα με Αγίαν Προστασίαν


15/11/2016


Τα δίχρονα οχήματα σε έκθεσή τους στο Θησείο

Εντυπωσιακή υπήρξε από την ORCA η Κυριακάτικη στατική παρουσίαση των Διχρόνων Οχημάτων, Αυτοκινήτων και Μοτό, στην προγραμματισμένη Έκθεση στον πεζόδρομο της Ερμού.


 



Στην πλατεία του Θησείου, πλάι στον ιστορικό σταθμό του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, στους πρόποδες του ναού του Ποσειδώνος, ως έγγιστα του Κεραμικού και κυρίως υπό τη σκέπη του παρακείμενου Ναού των Αγίων Ασωμάτων πραγματοποιήθηκε μια πρωτοποριακή σύναξη Διχρόνων μοτέρ, ιστορικών οχημάτων, σχεδόν κατ’ αποκλειστικότητα κατασκευής της πάλαι ποτέ ισχυρής Ανατολικής Γερμανίας.


Η ιδέα θεωρήθηκε επιτυχής (μετά και την έκθεση των αμερικανικών αυτοκινήτων), η διάθεση εκδηλώθηκε στην ORCA, ο χώρος εξασφαλίσθηκε με κάποια γραφειοκρατικά τρεξίματα και ιδού το αποτέλεσμα:

25 οχήματα αποκλειστικά με «Two stroke» μοτέρ των οποίων ο σκληρός ήχος κάποιους ενοχλεί, παρατάχθηκαν μπροστά στο παρκάκι για να τα γνωρίσουν όσοι τα αγνοούν και να τα απολαύσουν όσοι τα αγαπούν.


 


Ακόμα και εάν δεν περιλαμβάνονται στις προτιμήσεις μας δεν μπορούμε να μην αναγνωρίσουμε πως – έστω επιλεκτικά – το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό.


Μερικά παραδείγματα ειδικών περιπτώσεων.

Από την Καλαμάτα, ειδικά φέρανε στην έκθεση οι Χρήστος Ντάγκαλος και Τίμος Τσοκανής ένα κλειστό Βανάκι BARKAS του 1979, που έχει μετασκευασθεί σε τροχόσπιτο στην Ελλάδα και έχει γυρίσει όλη την Ευρώπη. Αγορασμένο από τον Ηλ. Καμμένο (πατέρα του ιδρυτή της ΑΝΕΛ) από τον καλαματιανό λάτρη της φύσης Γιώργο Καπρούλια, υπέστη μια τέτοια «οικιστική παρέμβαση» που έγινε ένα τέλειο αυτοκινούμενο «διαμέρισμα» για 2 άτομα, με ψυγείο, κουζίνα και βεράντα με σκέπαστρο. Το BARKAS αυτό θα ανήκει στη λέσχη και θα καλύπτει τις ανάγκες της.


 


Αλλά από την Καλαμάτα ήρθε και ένα 2ο BARKAS Β 1000 (όπως και το προηγούμενο) του Ηλ. Λυμπερόπουλου κατασκευής 1978, που το κυκλοφορεί με κρατικές πινακίδες, γυρίζει όλα τα Βαλκάνια και με συνετή οδήγηση του καίει μόνο 8 λίτρα τα 100 χιλ.


Ο παραπάνω καλαματιανός λάτρης των διχρόνων, στο παρελθόν είχε κερδίσει το έπαθλο της πλέον μακρινής άφιξης, αλλά αυτή τη φορά το βραβείο κατάκτησε ο Δημήτρης Μειμάρογλου από τη Θεσσαλονίκη με το Wartburg 353 W-460 Tourist του 1986, που το φόρτωσε στο τραίνο και με 150 ευρώ (μετ’ επιστροφής) ήρθε οικονομικά και χωρίς διόδια στην Αθήνα.


Έπαθλο επίσης κέρδισε και ο Μάνθος Ξενάκης καθώς το δικό του DKW Coupe 1000 ήταν του 1958, κοντά στην ηλικία με το 311 του Χρήστου Ντάγκαλου.


Όσον αφορά τις Μοτό και από τις πολλές που παρουσιάσθηκαν την παλαιότερη είχε ο παλαιός διοικητικός παράγων της Λέσχης των «Microcars» Πέτρος Αλιμπέρτης που έφερε μια κούκλα DKW 50 – 159 TS του 1968 κατά 2 χρόνια παλαιότερη από τη SUZUKI GT750 του παλαιού πρωταθλητή Γιάννη Κονταξάκη και την KAWASAKI 350 A7 Avenger του Σάββα Κακούρη.


Δυστυχώς δεν υπήρξε πρόβλεψη βράβευση γυναικείας συμμετοχής. Οι οργανωτές δεν μπορούσαν να σκεφθούν ότι θα συνέβαινε και αυτό. Πράγματι ένα κίτρινο αγροτικό φορτηγάκι Wartburg 353 W Trans του 1986 έκανε την εμφάνισή του και βεβαίως η ιδιοκτήτριά του Ευφροσύνη Σκούρα έλαβε από τη Λέσχη ORCA το αναμνηστικό δίπλωμά της σε επιβεβαίωση της συμμετοχής της.


Επίσης δεν υπήρχε έπαθλο για τον ιδιοκτήτη με τα περισσότερα αυτοκίνητα στην πλατεία. Ήταν ο εμπνευστής και οργανωτής της εκδήλωσης Αντιπρόεδρος της ORCA Χρήστος Ντάγκαλος, με 3 ½ Wartburg. Το πώς έφερε 3 ½ αυτοκίνητα «αποτελεί μια άλλη ιστορία» όπως θα έλεγε και ο ποιητής.


Η 2η Φθινοπωρινή εκδήλωση της ORCA με 51 αυτοκίνητα


18/10/2016


Μια θαυμάσια σύντομη εκδρομή στο κτήμα Κώστα Λαζαρίδη με φιλοξενία των Μελών της Λέσχης μας στο Μουσείο του «ΟΙΝΟΤΡΙΑ ΓΗ»



Ηλιόλουστη Βόλτα στη Λαυρεώτικη

 

06/10/2016

 

Με Ιστορικά Αυτοκίνητα

Ο θαυμάσιος Αττικός καιρός βοήθησε τους κατόχους των Κλασσικών – Ιστορικών Αυτοκινήτων να μετάσχουν στην προγραμματισμένη Κυριακάτικη «Βόλτα» και να ξεμουδιάσουν τα οχήματά τους, σε μια θαυμάσια διαδρομή από τη Βούλα στο λιμανάκι του Λαυρίου και εκείθεν επιστροφή στην έδρα τους.


Η αξιόλογη παρουσία retro Αυτοκινήτων στη διοργάνωση της Λέσχης ORCA του Χαλανδρίου, εκτός αγωνιστικών ρυθμών, φανέρωσε τη σημαντική αναλογία φίλων των Ιστορικών Αυτοκινήτων χωρίς να προτάσσουν έστω και ελαφρά σπορτίβικο χαρακτήρα στις δραστηριότητές τους.


Ακόμη η ποικιλία κατηγοριών, ετών κατασκευής, κυβισμού και εργοστασίων, φανέρωσε το μεγάλο εύρος προτιμήσεων και επιλογών.


Είναι εντυπωσιακό ότι από τις δεκάδες των Αυτοκινήτων στην πλειονότητά τους κυριαρχούσαν τα «αμερικανικής κατασκευής και προέλευσης» ίσως γιατί ο υπεύθυνος της διοργάνωσης Στέφανος Φουρναράκης (που ήρθε με τη δική του PLYMOUTH SAVOY του 1956) πρόσκειται περισσότερο προς εκείνη την εποχή. Του όγκου και της δύναμης.


Αλλά είναι ενδιαφέρον να δούμε έτσι σκόρπια και χωρίς σειρά μερικούς από τους μετασχόντες και τι οδήγησαν μέχρι το Λαύριο, για να πιούν τον καφέ τους, οι περισσότεροι με τους δικούς τους.


Ο Δημήτρης Παπάνης ήρθε από τη Χαλκίδα με μια FORD MUSTANG V8 4.700 cc του 1967.


Ο Φίλιππος Αναγνώστοπουλος ήταν ο οδηγός της τεραστίων διαστάσεων BUICK RIVIERA GT του 1967 των 7.448cc των 400 ίππων. Συνοδηγός του ο μηχανικός Στέφανος Λούβρης που το επανέφερε σε λειτουργία μετά από αδράνεια ετών.


Ο Αντιπρόεδρος της  ORCA Χρήστος Ντάγκαλος λάτρης των Ανατολικογερμανικών WARTBURG δεν μπορούσε παρά να οδηγήσει ένα 353 του 1978 WARTBURG αλλά Cabrio του 1957 (ένα 311 ) είχε και ο Παναγιώτης Αρκουδέας.


Ο παλαιός Πρωταθλητής Μοτοσικλέτας  Super Bike (3 χρόνια συνέχεια 1985, 86, 87) Γιώργος Κονταξάκης είχε μια CHEVROLET CAMARO του 1967 που πήρε το 1988 από το ΟΔΙΣΥ και την έκανε κούκλα.


Ο Δημήτρης Κουλούρης εντυπωσίασε με ένα (περίφημο στην εποχή του) RS – φυσικά FORD ESCORT 2000 του 1973.


Ο Μανώλης Καμπέρης έκανε τη βόλτα του με το FORD CAPRI των 3000 cc του 1978 που το λατρεύει.


Ο Ανδρέας Ντούγκας ήρθε με παλαιότερο FORD , του 1978, ένα MUSTANG II Convertible.


Μια  LANCIA MONTECARLO, σχετικά νέα και άψογα αγωνιστική, του 1981 οδήγησε ο Μίλτος Μιμιγιάννης.


Ο Αλέξανδρος Λάντζης έκανε τη βόλτα του με μια BMW 315 του 1983.


Η GIULETTA του 1983 (μια από τις 2 ALFA ROMEO) 1,6 cc ήταν του Γιάννη Αριστόπουλου.


Επίσης η μοναδική PORSHE, μια 944 2500 cc του 1984 ήταν με οδηγό τον Απόστολο Αποστόλου.


Αλλά εκτός από τα δυνατά υπήρχαν και τα λατρεμένα, απλά, οικονομικά και σεμνά, όπως το PRINZ της  NSU των 600 cc από το σωτήριο έτος 1973 με οδηγό του Ιάσωνα Μαλαβάνη που διατηρεί θαυμάσια τόσο το μοτεράκι του όσο και το σαλόνι του.


Ο Πλάτων Νουσαίος παραμένει πιστός στα BEETLES των τότε 1200 cc και των ελάχιστων ίππων της VW από το 1964.


Ο Γιάννης Γλυνιαδάκης αυτή τη φορά έβγαλε για βόλτα τη CITROEN CX του 1985


Ο Γιάννης Καζακίδης κινήθηκε προς το Λαύριο με μια ALFA ROMEO SPIDER του 1984.


Με ένα DKW 1000 του 1958 ήρθε ο παλαιός φίλος των διχρόνων αυτοκινήτων Μάνθος  Ξενάκης.


Ο Γιώργος Ζερβός ήρθε στο Λαύριο με ένα MINI COOPER του 1975.


Ο λάτρης των εκτός δρόμου Κ. Αρώνης εντυπωσίασε με το παλαιότερο αυτοκίνητο της ημέρας, ένα LAND ROVER του 1948 όταν οι Άγγλοι συνειδητοποίησαν, μετά τον Β’ ΠΠ ότι τα «τζιποειδή» μπορούν να γίνουν μόδα.


Βεβαίως από το συναπάντημα της μεγάλης ποικιλίας κατασκευών δεν μπορούσε να απουσιάζει και η MERCEDES, μια 116/4 230 με τον μηχανικό, Πρόεδρο της Τεχνικής Επιτροπής της ORCA, Θανάση Ράντο.


Φυσικά δεν ήταν μόνο οι παραπάνω, καθώς θα πρέπει να προστεθεί ο Αλέξανδρος  Ντούγκας με το SEAT 1200 του 1974, ο Δημητρακόπουλος με το 2CV του 1976, ο Μέλλος με το MUSTANG CABRIO του 1973, ο Θεοδοσίου με το GOLF MK1, οι δυο εκπρόσωποι της Λέσχης FIAT 500 και όσοι πρακτικά και καθ’ ομολογούμενη αδυναμία είναι φυσικό να διαφεύγουν της ανθρώπινης προσοχής, όπως έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι «διέλαθαν  της προσοχής».


Υποσχόμεθα την επόμενη φορά ο πίνακας να είναι πλήρης μετεχόντων και στοιχείων.


Εκ της ORCA


Αποτελέσματα 3ου Ράλλυ υπό το Σεληνόφως


23/06/2016



 

 



Όταν οι Θηβαίοι νικούν στη Φιλοθέη

 

15/06/2016

 

Ήρθαν από τη Θήβα με το Renault 4L του 1971 οι Τσοκανής – Ρουμάνης και «έκλεψαν» τη διάκριση και τις εντυπώσεις με τη δυνατότητα που επέδειξαν να μην κάνουν ούτε ένα λάθος στην οριοθετημένη περιήγηση της Φιλοθέης, που οργάνωσε την Κυριακή 12/6 η ORCA.


Είναι το γεγονός καθώς αυτή η καθιερωμένη εκδήλωση απαιτεί προσοχή και αίσθηση πορείας στον γεμάτο από πλατείες και κυκλικούς δρόμους Δήμο Φιλοθέης – Ψυχικού. Εκεί όπου και για μια στιγμή εάν χάσεις τον προσανατολισμό σου θα βρεθείς πέρα από το λόφο, στον Ποδονίφτη.

Η εκδήλωση – επίδειξη Ιστορικών Αυτοκινήτων που αποτελεί πλέον οργανωτικό θεσμό από τον Δήμο με την ORCA, συγκέντρωσε 31 Αυτοκίνητα «εντός των τειχών» και άλλα 5 – 6 εκτός. Τι σημαίνει αυτό;


 



Η διευκρίνιση είναι απαραίτητη καθώς διαπιστωμένα οι κάτοικοι της Φιλοθέης αγαπούν τα Κλασσικά Αυτοκίνητα και έχουν αρκετά εκλεκτά και ακριβά κομμάτια του παρελθόντος. Όμως διστάζουν, αποφεύγουν ή προτιμούν να μην εντάσσονται σε μια οργανωμένη κίνηση. Έτσι έρχονται κάθε χρόνο στην εκδήλωση του Ιουνίου, κάνουν την βόλτα τους με τα πανάκριβα αυτοκίνητά τους περασμένων δεκαετιών, ρίχνουν μια ματιά στους φίλους που έχουν συγκεντρωθεί και αποχωρούν. Βέβαια υπάρχουν άλλοι που εισέρχονται στο παιχνίδι και το απολαμβάνουν. Είναι το μεγαλύτερο ποσοστό.


Π.χ οι κοπέλες Ζουπάνου και Καμακίδη που με ένα Volkswagen του 1969 κατακτήσανε το Κύπελλο Κυριών είναι από τη Φιλοθέη και με πολύ θάρρος οδήγησαν με εντυπωσιακούς ρυθμούς, μάλιστα πολύ καλύτερα και από ανδρικά πληρώματα. Ακολούθως η Ζουπάνου εκμυστηρεύθηκε στον Πρόεδρο της ΕΟ ΦΙΛΠΑ Δημήτρη Βερναρδάκη (που πάντα δίνει το παρόν) ότι σκέπτεται να περιέλθει την Ελλάδα με το «Φάου Βε» για φιλανθρωπικούς σκοπούς.


 



Είναι επίσης ενδιαφέρον να τονισθεί ότι δυο πληρώματα εκτέλεσαν «άψογη διαδρομή» (όπως λέμε στην Ιππασία). Εκτός από τους Θηβαίους και οι Μανώλης και Γιώργος Πρωτονοτάριος με μια AR GTV είχαν 0 βαθμούς ποινής, αλλά έχασαν από το πλήρωμα του 4L καθώς είχαν νεώτερο αυτοκίνητο (του 1977 έναντι 1971) και φυσικά ισχυρότερο μοτέρ. Αυτά σύμφωνα με τον κανονισμό.


Εκτός από τα 6 πρώτα της Γενικής Κατάταξης που βραβεύθηκαν, επίσης υπήρχαν και άλλα ειδικά έπαθλα, πέρα του πρώτου γυναικείου πληρώματος. Έτσι να αναφερθούμε στο παλαιότερο αυτοκίνητο που ήταν μια Ford του 1933 του Γ. Δραζίνου, ο οποίος εκτός από το έπαθλο αυτό τερμάτισε και στην πρώτη εξάδα, αλλά ο Κανονισμός τα 2 έπαθα τα θεωρεί…..βαρύ φορτίο.


 



Επίσης στην κατηγορία Young Timer, τη νίκη κατάκτησε ένα Mazda MX 5 με οδηγό τον Δημήτρη Κόλια, ενώ στην ψηφοφορία για το ωραιότερο αυτοκίνητο τη γενική εκτίμηση κέρδισε το Peugeot 304 C του 1974 με πλήρωμα τον Γιώργο Παπαχρόνη και τη Νάνσυ Ανδριοπούλου. Η φροντίδα που του έχουν, ανταμείφθηκε.


Στα ενδιαφέροντα της ημέρας εντοπίζεται για μια ακόμη φορά πως ο κυβισμός των μοτέρ δεν αποτελεί πάντα αναγκαία προϋπόθεση για τη διάκριση. Έτσι είδαμε τον Γιάννη Γλυνιαδάκη με τη Λίνα Νικητιάδου να καταλαμβάνουν την τρίτη θέση στη Γενική Κατάταξη με ένα Citroen Visa του 1984, από το οποίο υπάρχουν ακόμη και μοτοσικλέτες με διπλάσιο κυβισμό. Ο Γλυνιαδάκης όπως επίσης ο Μωρίς Καπουάνο (MG του 1968), ο Κυριάκος Κουκάκης (TR Herald του 1968) και ο Αλέξανδρος Αρώνης (Rover του 1948) ισοβάθμησαν καθώς είχαν μόνο ένα λάθος στη διαδρομή τους. Στην περίπτωση αυτή της ισοβαθμίας λαμβάνονται και άλλα στοιχεία (όπως έχει προκαταβολικά αναγγελθεί) για την επιμέρους κατάταξη. Έτσι είχαμε τις θέσεις 4,5 και 6.


 



Με την ολοκλήρωση της εκδήλωσης έγινε στο Περίπτερο του Δήμου η απονομή των επάθλων και αναμνηστικών στους διακριθέντες και στους συντελεστές της Οργάνωσης, μεταξύ των οποίων πρωτεύοντα ρόλο έχουν ο Δήμαρχος Παντελής Ξυδάκης, οι Αντιδήμαρχοι Βύρων Σαμιρόπουλος και Γιώργος Παπαχρόνης, η καθ’ ύλην αρμόδια του Δήμου Σόφη Ζαφρακοπούλου, ο Χορηγός του μπουφέ Νίκος Αποστόλογλου του κέντρου «Καμέλια» και άλλοι.


Old School Meeting: Παρουσίαση Αμερικανικών Αυτοκινήτων 


01/06/2016


ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ Η Β’ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΧΟΝΤΙΣΕΣ ΤΩΝ ΗΠΑ

Στην πλατεία Χαλανδρίου

         

Για δεύτερη στη συνέχεια χρονιά, έγινε στην κεντρική πλατεία Χαλανδρίου η έκθεση των Ιστορικών Αμερικανικών Αυτοκινήτων και Μοτοσικλετών της ORCA, ταυτόχρονα με παρουσίαση συγκροτημάτων με επιτυχημένες μουσικές συνθέσεις της ίδιας εποχής.


Η έμπνευση της πρόσμιξης των θαυμαστών επιτευγμάτων της «εποχής της αθωότητας» και η προσεγμένη διοργάνωση, έφερε φέτος απρόσμενα μεγάλη επιτυχία που εξελίχθη σε μια ορμητική προσέλευση ολόκληρης της νεολαίας του Χαλανδρίου που άρχισε νωρίς να φωτογραφίζει με τα κινητά της τα λαμπερά μοντέλα και ακολούθως να προχωρά αυθόρμητα σε μια χορευτική πανδαισία, μπροστά από τη σκεπαστή εξέδρα των μουσικών συγκροτημάτων, που γενικεύτηκε και κράτησε ατελείωτες ώρες. Υπήρχαν στιγμές που 150 και πλέον άτομα χόρευαν στην πλατεία Χαλανδρίου και άλλα χίλια χειροκροτούσαν.


Ουδέποτε μέχρι σήμερα το Χαλάνδρι γνώρισε – και απόλαυσε – τόσο τη χαρά μιας εκφραστικής απελευθέρωσης και του έντονου ρυθμού, σε ένα βράδυ προσφοράς.


Όσον αφορά τα αυτοκίνητα και τις Μοτό, έλαμψαν στα μάτια των νέων που δεν έχουν συνηθίσει να βλέπουν αυτές τις τεράστιες πριγκίπισσες του αμερικανικού παρελθόντος.


 



Συνολικά παρουσιάσθηκαν 5 Corvette των ετών 1967, 1977, 1980, 1984 και 1985 σε γλυκές αποχρώσεις μετά την επανάσταση και τη διαφυγή από το μαύρο.

6 Mustang των ετών 1967, 1971, 1974 (2), 1975 με το άγριο ασημένιο αλογάκι τους στη μάσκα να κεντρίζει.

Cadillac, Buick, Chevrolet να εντυπωσιάζουν αλλά κυρίως μια Plymouth Saloon  του 1939 της οποίας μάλιστα ο ιδιοκτήτης της Ανδρέας Γαλανός  με το ψαθάκι του, κέρδισε τις εντυπώσεις με την τελειότητα τεχνικής του στο Rock and Roll.


Ακόμη οι 7 Harley Davidson των δεκαετιών ’40, ’60 και ’70 άφησαν με το στόμα ανοικτό όλα τα αγόρια. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόλις ένας έφηβος είδε μια «Χάρλεϋ» του 1943 αναφώνησε: «Α! μια τέτοια είχε ο παππούς μου» και άρχισε να τη χαϊδεύει.

Αλλά δεν ήταν μόνο το εντυπωσιακό στοιχείο των αλλοτινών κατασκευών ή η εκρηκτική μουσική μελωδία που ταρακουνούσε τους νέους. Ήταν ακόμη και η ψηφοφορία, για την εκλογή των πλέον εντυπωσιακών οχημάτων, που διοργάνωσε η ORCA, μεταξύ των επισκεπτών. Η οποία είχε τα εξής αποτελέσματα:


Πρώτη στις εκτιμήσεις των φίλων των Ιστορικών Αυτοκινήτων η Plymouth Belvedere του 1958 με 57 ψήφους του Φώτη  Καιματζόγλου.

Δεύτερη η Convertible Cadillac Deville του 1953 με 42 ψήφους του Παν. Καλδή.

Τρίτη η Ford Mustang του 1967 του Μανώλη Γιαμμά.


Παλαιότερη συμμετοχή

Plymouth 4door Saloon 1939 του Ανδρέα Γαλανό.


Πιο μακρινή συμμετοχή

1. Εξαδάχτυλο Γρήγορη     Dodge 600s του 1986.

2. Παπάνη Δημήτρης  Ford Mustang 1966 και οι 2 από την Χαλκίδα.


Παλαιότερη Μότο

Harley Davidson 1943 Τσεσμελή Νίκο


Πιο εντυπωσιακή Μότο

Harley Davidson Duo 1200cc  του  1993 Λεωνίδας Δημόπουλος


Μαγιάτικη συνάντηση των 61 στα Αστέρια της Γλυφάδας


10/05/2016


Σε μια σύναξη των φίλων της ORCA

Με απρόσμενη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το πρωί της Κυριακής 8/5 η Β’ Μαγιάτικη Συνάντηση με Ιστορικά Αυτοκίνητα, που διοργάνωσε η ORCA με την έγκριση της Ε.Ο ΦΙΛΠΑ.


Αυτή τη φορά είχαν επιλεγεί και είχαν κλεισθεί τα Αστέρια της Γλυφάδας, στη γνωστή θαυμάσια και αριστοκρατική παραδοσιακή θέση του Σαρωνικού, όπου με την «συμπαράσταση» του καιρού 61 οδηγοί – κάτοχοι Ιστορικών Αυτοκινήτων – έσπευσαν να προσφέρουν στα αγαπημένα αυτοκίνητά τους (!) τη δυνατότητα να λάμψουν καθαρά και ακτινοβόλα κάτω από τον Αττικό ήλιο.


Είναι εντυπωσιακό ότι όχι μόνο Μέλη της ORCA, αλλά και από άλλες Λέσχες προσήλθαν στο κάλεσμα της συμμετοχής με αποτέλεσμα να υπάρξει μια πανσπερμία μοντέλων, μοναδικών εργοστασιακών κατασκευών, ηλικιών (αυτοκινήτων βέβαια) αλλά και  αφίξεων από μακρινά μέρη. Απέδειξαν ότι φίλοι των παλαιών αυτοκινήτων υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα και παρά τις οικονομικές αντιξοότητες τα έχουν, τα συντηρούν, τα προσέχουν και τα κυκλοφορούν με όλη την αγάπη που πρέπει να τους προσφέρουν, παρά το γεγονός ότι μερικοί έχουν ένα και δυο και 3, ίσως και πολύ περισσότερα.


Ένα παράδειγμα από τα πολλά. Ο 57χρονος (με όλο το θάρρος) Αλέκος Βαζαίος 25 χρόνια φανατικός θιασώτης των παλαιών αυτοκινήτων με προσωπικότητα, αυτή τη φορά αποφάσισε να βγάλει βόλτα την Lancia Aurelia του, του 1957 και να αφήσει τα άλλα 16 να απολαμβάνουν τη χαλάρωσή τους στο πολυτελές γκαράζ του σπιτιού του, όπου τα έχει στις «4 καρφίτσες» όπως λένε οι Άγγλοι.


Και ποια είναι τα άλλα 16. Όλα μοναδικά αγωνιστικά κομμάτια από το «Mille Milia» και βραβευμένα στην ετήσια έκδοση «Villa d’ Este» του περισσότερο γνωστού Como από τα άλλα του φεστιβάλ. Βέβαια το ιταλικό στοιχείο κυριαρχεί (Abarth – Bandini – Moretti κ.λ.π) αλλά αυτό δεν είναι μειονέκτημα αφού είναι γνωστό ότι ο ιταλικός σχεδιασμός συναρπάζει και έχει φανατικούς οπαδούς. Ακριβώς αυτό συνέβη και στον Αλέκο Βαζαίο που πρωτάρχισε με μια Pondiac LeMan του 1970 για να μαγευτεί τελικά από τους γείτονες Ιταλούς.


Αλλά φυσικά όλες οι περιπτώσεις δεν είναι ίδιες. Δεν θα μπορούσε να ισχύσει αυτό.


Από το Club Porsche οι φίλοι Πέτρος Ρούσος και Κώστας Χατζηπετράκος (τακτικοί επισκέπτες της έκθεσης Retro – Classic) έφεραν μια 924 και μια 911.


Ο Χρήστος Ντάγκαλος ήρθε με το Cabriolet Wartburg του  1957 (κατασκευής του Automobilwerk του Eisenbach) που έχει μόνο 991 cc και αυτά σε δυο χρόνους.


Αντίθετα ο Φίλιππος Αναγνωστόπουλος εντυπωσίασε με το τέρας (από το τεράστιο) που έφερε. Την  Buick Riviera Grand Sport του 1967 με τα 7.458 κυβικά (!!) τους 8 κυλίνδρους, τους 400 τόσους ίππους και την κατανάλωση των 34 λίτρων στα 100χλμ. Χαράς το κουράγιο του βέβαια.

Ενδιαφέρον ήταν και το DKW του 1936, το παλαιότερο της ημέρας, που ήρθε οδηγούμενο από τον Νίκο Τσοντάκη. Το απέκτησε το 1983 και από ότι έχει διαπιστώσει πρώτη κάτοχός του ήταν η (άγνωστή του) κα Ματαράγκα που το είχε αγοράσει (προς χρήση βέβαια) το 1956. Είναι δικύλινδρο και δίχρονο μόλις 600 κυβικών, αλλά κουκλίστικο στην εμφάνιση.


Αλλά να επιστρέψουμε στα ισχυρά.


Ο Αλέξανδρος Ντούγκας έφερε το ανοικτό Mustang II 2.300 κυβικών με νούμερο σειράς 42 από τα μοναδικά 44 που κατασκευάσθηκαν την περίοδο 1974 – 78 από τη Ford.


Φυσικά ήταν στη συγκέντρωση του «ARK» της Γλυφάδας και ο Βασίλης Γκάζικας που είχε μια πρώτη επαφή με τη Λέσχη πέρυσι το Φθινόπωρο. Έφερε την απόλυτα ανακαινισμένη «Traction Avant Citroen» των 11Β του 1953 από το Βέλγιο, την οποία έχει με πινακίδες του Υπουργείου (ΥΝΥ 5974) καθώς επιθυμεί να την απολαμβάνει κάθε στιγμή και όχι να παρανομεί σαν μερικούς – μερικούς.


Φυσικά στο κοσμικό «coffee shop» της Γλυφάδας ήταν και ο «Ροζ Πάνθηρας» με το  Opel Record του, η «Φλόγα» με το λαμπρό έργο της για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες, ο Δημήτρης Γκιούλης από το Κιάτο με το Fiat 128 του 1978 και άλλοι που εκφράζουμε τη λύπη μας εάν πρακτικά ήταν αδύνατον να έρθουμε με όλους σε επαφή για να τους αναφέρουμε, επιφυλασσόμενοι πάντως την επόμενη φορά να προσπαθήσουμε να τους καλύψουμε όλους. Βέβαια πρέπει να εκφρασθούν τα συγχαρητήρια προς την Οργανωτική Επιτροπή που έφερε με τόση επιτυχία εις πέρας το έργο της. Ιδιαιτέρως προς τον Τίμο Τσοκανή που πρόσθεσε την ευχάριστη φετινή νότα   (συγκριτικά με την περυσινή συγκέντρωση στο Kitchen – Bar) καθώς πρόσφερε ένα μπουκετάκι με γνήσια λουλούδια από την ιδιαιτέρα του περιοχή τη Θήβα, όπου και μόνιμα κατοικεί.


O Γιώργος Κίκιζας με 0 β.!! πρώτος στο Αθηναϊκό Ράλλυ

 

11/04/2016


Η 17 ετών λαμπερή διαδρομή του Αθηναϊκού Ράλλυ της ORCA και η ακόμη μεγαλύτερης διάρκειας (και τίτλων) ατομική αγωνιστική καριέρα του Γιώργου Κίκιζα συνδεθήκανε κατά άριστο τρόπο και δημιούργησαν ένα επικό αποτέλεσμα, με το πλήρωμα Γιώργος Κίκιζας – Θόδωρος Χάδιος να κατακτούν τη νίκη χωρίς ούτε έναν βαθμό ποινής, κάτι εντελώς σπάνιο.


 



Ο αγώνας που διεξήχθη σε μια θαυμάσια διαδρομή περίπου 125 χλμ στην Αττική και την Βοιωτία είχε 6 ειδικούς ελέγχους χρονομέτρησης, στους οποίους οι αγωνιζόμενοι έπρεπε να περάσουν με οριακή χρονικά ακρίβεια. Ακριβώς σ’ αυτούς τους ελέγχους η Jaguar E Type του 1969 πέρασε με τέλεια ακρίβεια και ουδεμία ποινή δέχθηκε. Αυτό χωρίς το λευκό Ιστορικό αυτοκίνητο των 4.225κυβικών να είναι ένα ιδεώδες αυτοκίνητο για αυτής της μορφής αγωνιστική εκδήλωση.


Στη δεύτερη θέση, με 2 άψογες εκτελέσεις και 7 συνολικά βαθμούς ποινής ακλούθησε το γνωστό άριστο ζευγάρι Γιώργος και Φωτεινή Βάληνδα που δικαιωματικά κατέχουν από μακρού χρόνου κυρίαρχη θέση μεταξύ όλων των ζευγαριών, έτρεξαν (αυτή τη φορά) με την AR Giulia Sprint του 1960 και τους περισσότερους από τους 7 βαθμούς (τους 5) τους δέχθηκαν στην πίστα Καρτ της Θήβας όταν δεν μπόρεσαν να ταυτίσουν τους χρόνους τους στους 3 γύρους της.


Τρίτος νικητής ο αειθαλής Ηλίας Παπαδάκης με το Cabrio VW του 1970 που μέχρι την τελευταία στιγμή αναζητούσε συνοδηγό. Είναι φυσικό να μην έχεις τις ίδιες απαιτήσεις στα αποτελέσματα όταν δεν έχεις μόνιμο συνεπιβάτη στο διπλανό κάθισμα του Φολκσβάγκεν.


Ο Ηλίας Παπαδάκης είχε συνολικά 12 βαθμούς ποινής (2-1-2-1-2-4), αποτέλεσμα ικανοποιητικό υπό τις προϋποθέσεις που επιτεύχθηκε.


Είναι αξιοσημείωτο ότι και οι 3 προήρχοντο από την κατηγορία F και δεν είχαν δικαίωμα να λάβουν άλλο έπαθλο σύμφωνα με τον κανονισμό.


Τέταρτος στην κατάταξη του 17ου Αθηναϊκού Ράλλυ ήταν ο περσινός Πρωταθλητής Ελλάδος Ιστορικών Αυτοκινήτων της FILPA Γιώργος Γεωργακόπουλος που έτρεξε με τον Κώστα Τσιτσιλιώνη και το Morris Mini του 1967. Είχαν συνολικά 33 βαθμούς ποινής, όχι μοιρασμένους αλλά βασικά προερχόμενους από ένα σοβαρό λάθος στην 4η ειδική διαδρομή όπου έλαβαν την γενική ποινή των 30 βαθμών λόγω στρατηγικού λάθους. Χωρίς αυτή την ποινή ίσως θα μπορούσαν να τερματίσουν και στην 2η θέση. Βέβαια το λάθος τους αυτό, επιβεβαιώνει την πάγια πιστοποιημένη αρχή ότι ένας τίτλος του παρελθόντος δεν αποτελεί εχέγγυο για μια σημερινή επιτυχία. Κάθε φορά πρέπει να πασχίζεις για να είσαι στην κορυφή.


Στην 5η θέση της Γενικής Κατάταξης (και αυτός στην κατηγορία F) ο Φώτης Κυροδήμας με συνοδηγό τον Μπάμπη Αστράτο και ένα Volvo 144, 1994cc του 1970. Βέβαια είχαν αρκετούς βαθμούς ποινής, συνολικά 77 καθώς δύο φορές υπέπεσαν σε λάθος διαδρομής στις ειδικές χρονομετρήσεις Nο 3 και 4 ενώ στην πίστα Καρτ ο συγχρονισμός τους ήταν εξαίρετος.


6οι στην Γενική Κατάταξη οι Μανώλης και Θύμιος Καλαϊτζής με ένα Fiat 124 Spyder του 1979 με 124 βαθμούς ποινής καθώς από την αρχή του αγώνα δεν μπορούσαν να βρουν τους χρόνους τους. Είχαν όμως την χαρά να είναι πρώτοι στην κατηγορία ‘’G’’ με το ζευγάρι Αντώνη Νικολαϊδη – Φανή Μπαλή (AR Alfetta Gt-1978) να ακολουθεί στην Β’ θέση, τρίτοι στην ίδια κατηγορία οι Φίλιππος Φωκιανός – Δημήτρης Κόρος με ένα Civic Honda του 1985 και το καλύτερο αποτέλεσμα τους ήταν στην μικρή πίστα ενώ ακόμη ήταν το 2ο μεικτό πλήρωμα μετά το ζεύγος Βάληνδα.


Ο Αγώνας ολοκληρώθηκε στην Πλατεία Αγίων Θεοδώρων στην Θήβα με προσφορά γεύματος από την διοργανώτρια Λέσχη ενώ την επόμενη ημέρα το απόγευμα έγιναν οι απονομές στα Γραφεία της Λέσχης, όπου έρευσε και το σχετικό αλκοόλ  Σκωτίας.

Να σημειωθεί ότι παρατηρητής του αγώνα ήταν εκ μέρους της FILPA ο Γενικός Γραμματέας της Πέτρος Ματσούκης που παρακολούθησε εκ των έσω την διοργάνωση καθώς μετείχε με συνοδηγό τον Πρόεδρο της Ομοσπονδίας Δημήτρη Βερναρδάκη σε μία Mercedes – Benz 230C του 1978.


2016 – 17ο Αθηναϊκό Ράλλυ – Αποτελέσματα

 

05/04/2016


Γενική Κατάταξη

Κατάταξη

Αρ.Συμ.

Οδηγός

Συνοδηγός

Αυτ/το

Κατηγορία

Ποινή

1

8

ΚΙΚΙΖΑΣ Γιώργος

ΧΑΔΙΟΣ Θόδωρος

JAGUAR  Ε TYRE

F

0

2

3

ΒΑΛΗΝΔΑΣ Γιώργος

ΒΑΛΗΝΔΑ Φωτεινή

ALFA ROMEO GIULIA Spride

E

7

3

9

ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ Ηλίας

κ. ΠΑΠΑΔΑΚΗ

             V.W / CABRIO

F

12

4

1

ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Γιώργος

ΤΣΙΤΣΙΛΙΩΝΗΣ Κων/νος

Morris / Mini

F

33

5

10

ΚΥΡΟΔΗΜΟΣ Φώτης

ΑΣΤΡΑΤΟΣ Μπάμπης

VOLVO / 144

F

77

6

19

ΚΑΛΑΙΤΖΗΣ Εμμανουήλ

ΚΑΛΑΙΤΖΗΣ  Ευθυμίου

FIAT / 124 SPYDER

G

124

7

2

ΜΠΑΧΑΡΝΙΚΟΣ Γιώργος

Κα ΜΠΑΧΑΡΝΙΚΟΥ

Μ.Β / 170 S

E

141

8

17

ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ Αντώνης

ΜΠΑΛΗ Φανή

ALFA ROMEO / ALFETTA GT

G

152

9

21

ΦΩΚΙΑΝΟΣ Φίλιππας

ΚΟΡΟΣ Δημήτρης

HONDA / CIVIC

G

153

10

15

ΠΡΕΚΑΣ Σταμάτης

ΡΟΥΣΣΗΣ Απόστολος

LEYCAND / MINI COUPER

G

154

11

18

ΜΑΤΣΟΥΚΗΣ Πέτρος

ΒΕΡΝΑΡΔΑΚΗΣ Δημήτρης

Μ.Β / 230c

G

155

12

4

ΣΤΕΣΜΕΛΗΣ Δημήτρης

ΑΝΥΦΑΝΤΗ Ευαγγελία

CHEVROLET / CEVEL

F

156

13

7

ΜΑΡΑΤΟΣ Κωνσταντίνος

ΕΓΓΛΕΖΟΣ ΣΟΥΛΗΣ

DATSUN 510

F

157

14

22

ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ Γιάννης

ΑΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ Γιώργος

V.W GOLF

Y

151

15

20

ΦΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ Στέφανος


V.W GOLF CABRIO

G

Εγκατέλειψε


Κατάταξη ανά Κατηγορία

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ E

Κατάταξη

Οδηγός

Συνοδηγός

Αυτ/το

1ος Κατ.  Νο 3

ΒΑΛΗΝΔΑΣ Γιώργος

ΒΑΛΗΝΔΑ Φωτεινή

ALFA ROMEO GIULIA Spride

2ος Κατ.  Νο 2

ΜΠΑΧΑΡΝΙΚΟΣ Γιώργος

Κα ΜΠΑΧΑΡΝΙΚΟΥ

Μ.Β / 170 S

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ F

Κατάταξη

Οδηγός

Συνοδηγός

Αυτ/το

1ος Κατ.    Νο8

ΚΙΚΙΖΑΣ Γιώργος

ΧΑΔΙΟΣ   Θόδωρος

JAGUAR  Ε TYPE

2ος Κατ.    Νο 9

ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ Ηλίας

κ. ΠΑΠΑΔΑΚΗ

V.W / CABRIO

3ος Κατ.    Νο1

ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Γιώργος

ΤΣΙΤΣΙΛΙΩΝΗΣ Κωσταντίνος

Morris / Mini

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ G

Κατάταξη

Οδηγός

Συνοδηγός

Αυτ/το

1ος Κατ.    Νο 19

ΚΑΛΑΙΤΖΗΣ Εμμανουήλ

ΚΑΛΑΙΤΖΗΣ  Ευθυμίου

FIAT / 124 SPYDER

2ος Κατ.    Νο 17

ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ Αντώνης

ΜΠΑΛΗ Φανή

ALFA ROMEO / ALFETTA GT

3ος Κατ.    Νο21

ΦΩΚΙΑΝΟΣ Φίλιππας

ΚΟΡΟΣ Δημήτρης

HONDA / CIVIC

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Young Timer

Κατάταξη

Οδηγός

Συνοδηγός

Αυτ/το

2ος Κατ.    Νο22

ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ Γιάννης

ΑΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ Γιώργος

V.W GOLF


Η Γαλλική έκθεση Retro των υψηλών επιδόσεων


16/02/2016


Η ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ RETRO ΤΩΝ ΥΨΗΛΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ

Στην Αγία Παρασκευή


«Τέτοια εκδήλωση, με τόση λαμπρότητα και κόσμο, δεν έχει ξαναγίνει στην Αγία Παρασκευή.»

Ήταν η δήλωση του Δημάρχου της πόλης κ. Ιωάννη Σταθόπουλου, μετά το πέρας της 7η ετήσιας Έκθεσης Γαλλικών Ιστορικών Αυτοκινήτων της ORCA που έγινε την Κυριακή 14/2.


 



Σ’ αυτήν μετείχαν 42 Αυτοκίνητα (ρεκόρ), άλλων εποχών, όπως και 7 Μοτό ( ρεκόρ ) κατασκευής 100 και πλέον ετών.


Στη γιορτή που χαρακτηρίσθηκε από μια απίστευτη κοσμοσυρροή, καθώς όλοι ήθελαν να χαρούν τον ήλιο και τα μοναδικά εκθέματα, παρεστήκανε ακόμη ο Αντιδήμαρχος Φιλοθέης – Ψυχικού κ. Βύρωνας Σαμαρόπουλος, ο εκπρόσωπος της ΕΟ ΦΙΛΠΑ και αγωνιζόμενος Γιώργος Βάλληνδας,, εκπρόσωποι φίλων Σωματείων που προάγουν την αυτή αγάπη για τα κλασσικά αυτοκίνητα και άλλοι που δεν μπορέσαμε να ξεχωρίσουμε στο πλήθος.


Οργανωτικά η εκδήλωση είχε επίσης μεγαλύτερη επιτυχία από κάθε άλλη, από τις 6 προηγούμενες, καθώς περισσότερα από 10 μέλη της ORCA κινήθηκαν δραστήρια και με ενθουσιασμό για ένα διάστημα μεγαλύτερο των 15 ημερών για την ρύθμιση και της μικρότερης λεπτομέρειας.


Είναι χαρακτηριστικό ότι τα παλαιά μηχανάκια με προσωπικό ενδιαφέρον τα έφεραν στο χώρο της έκθεσης ο παλαιός πρωταθλητής Μοτοσικλετών Γιάννης Κονταξάκης και ο φανατικός συλλέκτης τους Ρόκκος Απέργης.


Πέρα από το θαυμάσιο σύνολο των Ιστορικών αυτοκίνητων την έκπληξη της ημέρας αποτέλεσε η παρουσίαση του νεότατου και τόσο κομψού Peugeot 208 (κατασκευής 2016) που για πρώτη φορά εκτέθηκε στην Ελλάδα. Είναι ένα δυναμικό μικρό αυτοκίνητο με κάθε στοιχείο και χαρακτηριστικό για τις ανάγκες σύγχρονης οδήγησης.


Μετά την ολοκλήρωση παρουσίασης της Έκθεσης έγινε, με τη συμμετοχή και του Δημάρχου Αγ. Παρασκευής, η απονομή των επάθλων στους νικητές, των διαφόρων κατηγοριών, που έχουν ως εξής:

  • Στο παλαιότερο Αυτοκίνητο της Έκθεσης: Η Citroen Traction Avant του 1953, αρ. κυκλ ΥΝΥ 5974 με ιδιοκτήτη τον Βασίλη Γκαζίκα.
  • Στο αυτοκίνητο που ήρθε από πιο μακριά: Η Citroen με στοιχεία ΥΚΟ 2072 που ο Χρήστος Ρομανάς την έφερε από την Πάτρα.
  • Στο καλύτερα αποκατεστημένο Αυτοκίνητο: Το Peugeot 104 του 1978 με στοιχεία ΙΟ 4250 του Αντώνη Γκούλα.
  • Στη Λέσχη 2CVτης οποίας περισσότερα από 10 Μέλη έφεραν τα διαφόρων τύπων αυτοκίνητα τους. Την αναμνηστική πλακέτα παρέλαβε  ως εκπρόσωπος της  Γιάννης Γλυνιαδάκης.
  • Στο παλαιότερο δίκυκλο της εκδήλωσης: Το θαυμάσιο μοντέλο Parisienne του 1904 του συλλέκτη Ρόκκου Απέργη. - See more at: